Jump to content

daggins

Members
  • Posts

    3,027
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

2,095 profile views

daggins's Achievements

Grand Master

Grand Master (14/14)

  • Dedicated
  • First Post
  • Collaborator
  • Posting Machine
  • Conversation Starter

Recent Badges

333

Reputation

  1. Having woken up in a surly mood, and drunk as a lord at 10AM, Hawk Harrelson calls the only people he know will have to listen to him - the front office of the Chicago White Sox. As he begins to belligerently tear into the poor intern who answers the phone, a voice cuts in to cut him off. "Hawk? It's me. The Big Guy." "Jerry? Now wait just a bleepin' minute here, I got some things I want to say..." "Hawk, how'd you like to be manager?"
  2. Meh, this team stinks. No reason to add around the edges, and I'm pretty sure no one cares about our "non-Colson or Colas" prospects enough to give anything good for them. Standing pat is the right call. What are they gonna do, trade Abreu?
  3. Probably something like the Twins got for Berrios last year.
  4. As badly as the Red Sox have been playing, I fully expect Cleveland to sweep. I'll say 10-9. They win every road game and lose every home game.
  5. I think this team is just bad. Sorry guys, gonna be a long season. Hang tough.
  6. Pretty hilarious. "Andrew is not a platoon player." Gotcha. So why is Sheets starting in RF today? "For the platoon advantage." Real "Who's On First" shit from Tony.
  7. 1. Sox 90-72 2. Twins 85-77 3. Guardians 82-80 4. Tigers 79-83 5. Royals 75-87
  8. Really Sucks. I wonder if getting all that relief depth this offseason was just the FO setting up for what they viewed as inevitable...
  9. April Fools! j/k I like it. Pollack is always hurt but they have Engel and Vaughn to fill the gaps.
  10. I didn't even remember Grandal, probably cuz his injury wasn't as weird / he isn't a highly touted prospect. But yeah, 5 times. Ugh.
  11. Oh thank God I don't think I could deal with this a fourth time in 12 months.
  12. The whining can't stop. This whole place would fall apart without it. It's load-bearing.
  13. Tyler Anderson to the Dodgers. Dang. Woulda been nice to have this guy if the Sox end up striking out on Manaea (which seems likely).
  14. Wow, that's pretty bad. Kinda of makes it even more imperative to pick up another outfield, right? Unless they think Leury can hold it down all season.
  15. Good for Carlos and the Giants. I hope he does very well for them and we never have to face him.
×
×
  • Create New...